Следствията

Как се промених

Следствието

 Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...  

 

7 август, понеделник


   И така вече много години.

   В спортната академия животът никак не беше скучен. Но на едно международно състезание получих сериозна травма. Наложи се операция и половин година в покой. Това събитие удължи обучението ми  и прекрати активната ми спортна кариера. Останах обикновен студент. Както много други и всички останали. 

  Но някак си успях да завърша образованието си. Започнах да работя. И така до сега.

  През тези последни години много неща се промениха в живота ми. Ето какво представлявам аз сега.

  ➤Станах вегетарианец. За да не слагам излишни килограми се храня само с плодове, зеленчуци и други растителни храни, мляко, млечни продукти и яйца. Отказах се и от всички видове хляб и тестени изделия. 

  ➤ Не пия алкохол, кафе и други напитки, съдържащи кофеин, защото допълнителен адреналин не ми е необходим. И без него не мога да спя повече от 3-4 часа през нощта.

Даже и от любимото ми червено вино се отказах. Защото и за чаша червено вино трябва да имаш приятна, любима компания. 

  ➤ Не се разхождам на обувки с високи токчета. Защото на високи токчета ходи само жена, която има мъж до себе си. Ако залитне, да има кой да я хване.

  ➤ Вече не говоря френски и руски, езици, които владеех добре. Забравих всичко, защото ограничих средата, с която общувам и не мога да ги практикувам. 


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel