12 август, събота

Минаваме на друга територия

 

12 август, събота

Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...

 

12 август, събота, 11:35 АМ



 Този ден за нас започна почти на обяд

                         
-Hi, good morning, my dear. How are you doing?
 Здравей, добро утро, скъпа моя. Как си?

-Благодаря че попита. Добре съм. Очаквам млада жена, която има нужда от помощта ми. Надявам се да мога да помогна.

                         
-Yes my dear, Tell me where are you from.
  Да, скъпа моя, кажи ми, откъде си?

Тук изпаднах в леко неодумение. Почти обяд е, а той ми пожелава "добро утро". Имаме часова разлика ли? И ме пита от къде съм. Залях го с три съобщения, едно след друго.

-Ще ми повярваш ли, ако ти кажа?
-Но ти вече си видял всичко в профила ми.
-Моля, кажи ми какво планираш да правиш с твоята Fb страница? Искам да помогна с нещо, дори и с малко, като нова идея, например.

Много по-късно отчетох тази моя "грешка". Когато той призна, че не обича да получава много съобщения, едно след друго. Смущавали го, когато работи. Отклонявали вниманието му. И тази била основната причина да се раздели с дългогодишната си приятелка. Тя го бомбардирала със съобщения, когато през деня не са заедно.
Между другото, и аз правех така, когато той беше офлайн, а много исках да споделя нещо с него.

-Оооо, звъни.....не е телефонът, а звънецът на вратата. Трябва да отворя. (това съм аз)

Той неохотно, но се съгласи с мен, само с една дума:

                     
-Ok.
 Добре.

   Само това ли? Защо не си довърши изречението? Не харесвам недовършените изречения. Не оставяй края за мен. А въобръжението ми е много силно развито. И няма точка, запетая, думите са разпилени като изсипани от торбата картофи. Какво ли си мислеше той в този момент?
Но продължи да пише. И той - три съобщения, едно след друго. Явно нещо премисляше.

                 
                  -Can we talk more in private on Google chat?
                   Може ли да говорим повече насаме в чата на Google?

                 -Ok, can you download the application Google chat so we can talk more in private.
                  Добре, може ли да изтеглиш приложението Google chat, за да можем да говорим повече насаме.

                 -Are you here, my dear?
                  Тук ли си, скъпа моя?

                         -Тук съм. Трябва да се съсредоточа. Ще бъда заета около два часа.

                -Ok, my dear. But you can try to download the application Google chat. Why don't you click on this link so you can download the application Google chat?
                 Добре, скъпа моя. Но можеш ли да се опиташ да изтеглиш приложението Google chat. Защо не кликнеш върху този линк, за да можеш да изтеглиш приложението Google chat?
  
  Боже мой, пишем си от няколко дни, а той вече се обръща към мен със "my dear". Този мъж изглежда изключително възпитан, любезен, галантен...Главата ми се завъртя! И нещо трепна в гърдите ми. Запърха! След два часа аз му писах:

                       -Здравей! Пак съм тук. Свърших малко по-рано. Момичето само ще се справи с проблема си - просто показах как да го направи.

                 
                  -Great!
                  Страхотно!

  Пак тези кратки изречения. Защо? Сигурно ми пишеше от смартфона си. Знам, че на малката клавиатура е доста неудобно. И аз правя така. Но не попитах.
  Последваха инструкции, линкове, имейл адреси, пробни събщения и преминахме на друга територия. В Google chat.
  На следващия ден, разбира се.

 
MORE

FROM THE START
OpenCloseComments