Още за любовта

Още за любовта
Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...  

 

10 август, четвъртък


  Чувстваш се измамен и самотен. Тогава като ранено животно се скриваш в дупката си и стоиш там, докато се почувстваш готов да започнеш живота си отново. Но не можеш да обичаш втори път, когато си обичал веднъж, и то много силно. 

   И от този миг нататък вече няма да вярваш в приказките, защото те са една малка измама. Защото самият живот не е никаква приказка и не всичко в него свършва добре.

  Любовта - какво е? Мислиш, че вземаш от другия, докато в един момент не разбереш, че през цялото време си давал от себе си. Вярвал си в другия, а изведнъж разбираш, че си грешил. Той си отива и ти не можеш по никакъв начин да го спреш.

  Трябва да се вярва в мъдростта на онези, които са минали по този път преди теб. Те казват, че трябва да живееш колкото и да те боли, защото не можеш да умреш заедно с отмиращата любов. 

   Аз им вярвам. Повярвай им и ти!

   Ето, това съм  аз. Ако искаш, вярвай ми, ако искаш, недей. Не искай пари от мен. Нямам. Работя, за да живея. Имам само една душа, силно наранена от съдбата. Но и нея не мога да ти дам. Защото само тя ми е останала.

   Ето, това съм аз. Имах потребност да разкажа на някого. Съжалявам, че този някой си точно ти, скъпи мой.


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments