11 август, петък

Така започна всичко

 

11 август, петък

Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...


 11 август, петък


  И се започна. Една кореспонденция, всяка сутрин, на обяд, всяка вечер. И така до края на август. Нали е месецът на отпуските. После през септември и октомври...На две различни територии. 


             - Hello how are you doing today hope you are ok my dear can we get too talk?

             - Здравей, как си днес, надявам се, че си добре, скъпа, може ли да поговорим?


                        -Здравей! Нека да говорим. Какво искаш да знаеш? Професията ми ме е научила да приемам всички предизвикателства.

          

 -How do you mean?
  Какво имаш предвид?


                        -Сега можете да познаете каква е моята професия.

    Когато сме изправени пред криза, това на първо място се отразява негативно на нашето психическо благополучие. И това, по ирония на съдбата, също ни помага да издържим и да оцелеем в същата криза. Тогава на помощ идват хора с моята професия, които трябва да ни помогнат, за да не изпаднем в още по-лоши ситуации. Поради тази причина професията ми е една от най-процъфтяващите в последно време и изглежда още по-обещаваща в бъдеще. Познахте ли?

   Залях го с думите си. След това мое словоизлияние той замълча. Мълча повече от половин час. Сигурно си помисли: "Дали да си вземам тази беля на главата?" Но аз не го оставех да мисли много. Пак му писах, преди да ми е отговорил.


                 - Мина половин час, а ти не ми отговори. Защо? Има две                                   възможности за това поведение:

                   Първата – не искаш – това е разбираемо; или

                   Втората - отлагаш отговора с 1 час, след 3 часа, за утре, за                             седмица по-късно...

                   Но отлагането е равносилно на отказване. Тогава имаш нужда от помощта ми. Аз съм психолог.

  Тук малко се поизхвърлих, нали съм учила, пък и наистина това работя. И сега той ме изненада. Мълча цели три часа. Но аз пак го притиснах, написах му пак първа.

                 -Понякога просто трябва да промените начина, по който гледате на нещата. Точно това направих преди малко. 

MORE

FROM THE START
OpenCloseComments