Гняв и любов

 

Гняв и любов

 
Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...
 

9 август, сряда


 Защо с непознатите? С тях е много по-лесно, те ме разбират много по-добре без да правят каквито и да е квалификации за мен. Оказва се, че запознаването с нови хора става все по-лесно. А намирането на идеалния партньор в живота - все по-трудно! 

  И изведнъж ми се приисква да имам пистолет, не, по-добре е да имам автомат Калашников. И да не го изпускам от ръцете си, докато не изстрелям всичките му сто патрона.

  Това е признак на гняв, от гледна точка на психологията. Гняв към всичко и всички около мен.

  Чудиш се от къде знам това? Преподавам психология.

  Но успявам да овладея гнева си. И ме обзема спокойствие.

  И по едно време се появи ти. Съвсем случайно. Не съм те търсила. Ти ме намери. И вечер ме питаше: 


        -Hi, how are you doing today? Hope you are ok my dear. Can we get too talk?

         Здравей, как си днес? Надявам се, че си добре, скъпа моя. Може ли да си поговорим? 


  Сега тези твои думи ми липсват. Много ми липсват. Малко по-късно се досетих, че не си този, под чието име се представяш. Но това е друга тема. И парите са друга тема. Няма да пиша за тях, защото ще съм многословна и досадна. 

   Във Facebook месинджъра веднъж ти ме попита: "Какво е любовта?" Спомняш ли си? И аз споделих подробно моето разбиране за това сложно чувство. И ще ти го пиша още и още, за да разбереш, колко е важно да имаш разбиране за любовта в живота си.

   Истината е, че животът е безсмислен без любов. Ако минеш цялото пътуване през него без да си се влюбил силно, животът ти е празен. Трябва да се опита. Защото, ако не сме опитали, все едно не сме живели.

   Появява се една любов и животът става прекрасна приказка, на която краят обаче не винаги е добър. Защото рано или късно любовта, като илюзия, изчезва.


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments