Моята първа любов

Моята първа незабравима любов

 

Неговата Ямаха
Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...

 

5 август, събота, 9:45 АМ


  По същото това време татко работеше в чужбина. Мама замина при него. Те много се обичаха и не се разделяха никога. И аз останах съвсем сама. Бях много добър спортист, кандидат майстор на спорта и в националния отбор. Родителите ми пращаха пари и аз ги харчех за обувки с високи токчета. И там, в този успешен за мен момент от живота ми, аз нямах до себе си любим мъж. По обясними причини.

  Но той се появи. Кой ми го изпрати? Като че ли падна от небето. Забелязвах го в закритата писта, на стадиона, в тренировъчната зала, в залата за вдигане на щанги. Наблюдаваше ме. Висок (201см.), строен, мускулест, красив. Като излязал от списание. Състезател по мотоциклетизъм. Беше точно като за мен! Тогава вече можех да си нося обувките на високи токчета с гордост!

  Но тук се намеси съдбата. Имала е изненади за мен.

  Когато родителите ми разбраха, че имам сериозна връзка с млад мъж, решиха да се приберат за няколко седмици. От Азия, през Москва, Санкт Петербург, Хелзинки, Париж до Монтбелиард. Получили поръчания автомобил и тръгнали от Франция през Швейцария, Австрия, Словения и Сърбия. 

  Но така и не се прибраха. Загинаха при автомобилна катастрофа на чужда територия.



MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel