16 август, сряда

 

16 август, сряда

Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...


16 август, сряда, 1:20 РМ

-Hi, good morning, my love, and how are you doing?
Здравей, добро утро, любов моя, и как си?

                               -Благодаря че попита. Добре съм, с изключение на настроението - мрачно и потиснато. Облачно е, тъмно е. Има гръмотевична буря и вали. Нямах намерение да ти пиша до вечерта. В момента чета книга, любимата ми. "Пилешка супа за душата". От Джак Канфийлд и Марк Виктор Хансен. Предлага мъдрост, надежда и възможности за повдигане на духа в момент на обезсърчение в живота. Искам да прочета още.
Как си? След почти безсънната нощ?

                   
    

-Your message got me up. But it's fine, am ok.

Твоето съобщение ме развълнува. Но всичко е наред, добре съм.

 

-I don't know how long before I will get home in Turkey because I'll be coming back from Russia very soon. So I want to meet up the day here. So when I get home in Turkey I will message you.
I have to get my stuff together my management are waiting for me. See you soon.

Не знам след колко време ще се прибера в Турция, защото ще се върна от Русия много скоро. Така че искам да прекараме деня тук. Така че, когато се прибера в Турция, ще ти изпратя съобщение. Трябва да си събера нещата, моето ръководство ме чака. Ще се видим скоро.


   Малко съм стресната и притеснена. Той наистина бил от Турция, а в момента бил и в Русия. Дано ми подскаже още нещо. Няма да го търся, нека пише той, сигурно е в самолета. 

   Но предизвика интереса ми от професионална гледна точка. Ако е актьорът, за който се представя, защо не говори за филми, музика, книги...изобщо за култура?

   Избягва да отговаря на въпросите ми от подобна тематика.

                                                          

MORE

FROM THE START
OpenCloseComments