15 август, вторник

Кой е той?

 

15 август, вторник

Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...


15 август, вторник


   Недоспала, с лошо настроение преживях настъпилият ден. Но нещо не ми даваше мира. Кой е този мъж, който твърди, че е онази обществено популярна личност в Турция? Че е онзи млад актьор, прославил се със своите последни филми на четири континета? Който ми пише съвсем от скоро, а твърди, че ме обича?

  Поразрових се, попрочетох, това което е достъпно като информация за всички.

  От биографията му разбрах, че е завършил колеж, после учил в Щатите. Семейството му е от артистичните среди и е заможно. Красив, млад, добре сложен, висок 180 см.

  Гледала съм последния му филм - сериал. Не, не е възможно да е той. Не е възможно точно на мен да се случи. Този, който казва, че ме обича, вероятно е някой друг, използващ чуждата съмоличност, слава и популярност. 
Не е вероятно, а е много вероятно. 

  И поведението му малко ми напомня на раздвоение на личността. А ако наистина е той? Не, не, не може да е той. Чак такъв късмет да имам, не, невъзможно е. Сега съм убедена, твърдо, че не е той.

  Ще се опитам да го провокирам, за да ми разкаже нещо повече. За момента той се държи много предпазливо, нищо лично не споделя. Дори за последния си успешен филм нищо не казва.

 
MORE

FROM THE START
OpenCloseComments