От автора

Въведение

 



  Как се влюби в него?
  Не знам, говорехме си...

 


3 август, четвъртък, 11:05 АМ


  Казвам се Лилия. Мама ме е родила на Цветница, на един от най-големите български традиционни празници, една седмица преди Великден. 

 Харесвам името си. Харесвах и мама, която, когато го произнасяше засияваше цялата и очите ѝ излъчваха щастие. 

 Мама беше много щастлива и от това, че татко се е съгласил с този неин избор. 

 Но това е минало. Колкото и да повтарят, че миналото трябва да си остане в миналото, аз обичам да се връщам към него. 

 Когато си спомням за тези години в душата ми започват да бушуват много приятни чувства. 

 Но татко..С него имахме особена връзка. В нея доминираше силната любов между баща и дъщеря. Обичаше да ми дава съвети. С много елегантен и ненатрапващ се маниер. Запомнила съм всичко, на което ме е научил и никога не съм допускала житейска грешка, следвайки съветите му. Не че, не съм допускала житейски грешки. Но се е случвало само, когато съм се вслушвала в сърцето си. 

 Когато завърших гимназия настъпи времето, когато единственото дете в нашето семейство, тоест аз, Лилия, трябваше да избере пътя, по който ще продължи в живота си нататък.


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel