24 август, четвъртък

24 август, четвъртък


Как се влюби в него?
Не знам, говорехме си...

                                      24 август, четвъртък 


   Така отклоних вниманието си в друга посока. Надявам се, че ще ми се отрази добре. 

   Но една част от съзнанието ми казваше друго. И го потърсих. Нищо. Никакъв резултат. Не мога да се свържа с него. Какво да правя? Ще пиша пак. Защо не отговаря? Опитвам пак. Сигурно ми е сърдит. Да не се е отказал от мен? Това "Ще замълча" какво ли значеше? 

      - Здравей! Надявам се да те намеря в добро настроение. Моля те, не се сърди, че ти пиша. За мен ти си "сделката", която трудно мога да предоговоря. Трябваше да ми кажеш с три думи, че не искаш да си пишем повече. Това правят смелите мъже. 
Пожелавам ти занапред да мечтаеш и да мислиш за  всичко само с любов. 
 P.S./За мен, парите, които съм спечелила допълнително, остават. Ще имам достатъчно за пътуване до Сингапур през есента. 

     - Не ме блокирай. Няма да те безпокоя повече. Просто искам отношенията ни да бъдат уредени.

MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel