23 август, сряда

23 август, сряда


Как се влюби в него? 
Не знам, говорехме си... 

 

                                                23 август, сряда 


    Но имаше и негови писания, само няколко на брой, в които загатваше за това, че съм отказала да му помогна. Аз настръхвах, защото се сещах за пари, а ненавиждам разговорите на тази тема. 

    Опитвах се дипломатично да го подсетя, че трябва да замълчи, ако това, за което ми пише, касае по някакъв начин парите. И той прилежно отговаряше: 
 
-Fine I should shut up. 
 Добре, трябва да млъкна. 
 
-Okay, I'll shut up. 
 Добре, ще замълча.
 
    Започнах усилена работа върху допълнителните ми ангажименти. Остава ми само една седмица отпуск. 

    Редакцията е отговорна работа. Схеми, чертежи, графики, диаграми, всичко трябва да се провери, преизчисли, пречертае. 

    Постарах се. Станаха много добре. Доволна съм от себе си.


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel