19 август, събота

Слабото ми място

19 август, събота


Как се влюби в него? 
Не знам, говорехме си..

                                                                  
                                        19 август, събота
 

   Това е най-дългото словоизлияние, което ми е писал. Иначе е много пестелив на думи. 

   Познавам ли го? Не, не го познавам. Мога ли да забравя случилото се? Да, мога. Дори го забравих. Полезно е да забравиш. Но не всичко може да се забрави. Тъгата, болката, гневът не могат да се забравят лесно. 

   Някои неща се напълно непоправими. Други - не чак толкова. А аз не мога да се сърдя дълго. Преди да го срещна мисълта ми беше като скована. Сякаш се задушавах. Но с него се чувствах щастлива. 

  Но той разбра слабото ми място. Ненавиждам разговорите за пари. Много хора обичат парите, но малко са тези, които се отказват от тях в името на нещо, което е по-стойностно. В името на любовта, например. Запомнил го е и ми го напомни още веднъж, преди да се разделим. Запомнил е, че това ме наранява силно и реши да го използва в точното време. Преди да си тръгне. 

  Аз започнах да използвам други обръщения към него. Но не пропуснах да му поясня: това, че те наричам "скъпи мой", "любов моя", "любов", "любими" нищо не значи. Просто така ми идва отвътре. 

 Но това не беше вярно. Исках и аз да го "погаля". Ако не беше възможно по друг начин, физически, поне да е с мили думи. Но той сигурно не ме разбра.

И така продължихме да си пишем. Повече аз, отколкото той. Сутрин, на обяд и вечер пишех аз, а той отговаряше само един път в деня. И то съвсем кратко. Отговаряше така: Ок, Оkay, Yes, No, Ok love, Ok I love you, Thanks love, Good morning love, How are you doing? love you. И това беше. 

Аз понякога го обръщах на шега.

                           -Любов моя, ти вчера надмина и двама ни. Ти отговори на мое съобщение с "Ok I love you" - две думи и три букви. Може ли да получа повече?

  А понякога и пропускаше да го направи, като се обосноваваше с аргументирани извинения. Като това:

 
-No my love, I was busy working on my computer. That's it, why are you angry?, Ok tell me now, I'm here, what happened, why aren't you happy with me?
Не, любов моя, бях зает да работя на компютъра си. Това e, защо си сърдита? Добре, кажи ми сега, тук съм, какво се случи, защо не си доволна от мен?


MORE

FROM THE START
OpenCloseComments
Cancel